اعزام۲۳۵ نفراز بسیجیان خرم‌آبادی به منطقه عملیاتی بازی دراز کرمانشاه 

فرمانده سپاه خرم آباد گفت: سپاه ناحیه خرم آباد ۲۳۵نفر از بسیجیان پایگاه های محلات در قالب ۵ کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور منطقه بازی دراز اعزام می نمایند. 
کد خبر: ۹۵۹۷۶۱۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

سرهنگ پاسدار محمد برامکی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از لرستان بیان داشت: هر ساله همزمان با ایام سالگرد عملیات بازی دراز در اردیبهشت ماه استان کرمانشاه شاهد خیل عظیمی از زائران و عاشقان شهدا می باشد. 

وی گفت: هدف از اعزام راهیان نور به این منطقه این است که نسل جوان و نوجوانان با شهدا و آرمان ها تجدیدخاطره کنند. 

 

برامکی با بیان اینکه چنین روزی را به عنوان افتتاحیه برنامه های راهیان نور کشور در سال قرار داده اند گفت: این برنامه، به منظور انتقال فرهنگ ،معارف و حماسه های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان است تا یاد و خاطره شهدای عزیز زنده نگه داشته شود.

 

 فرمانده سپاه خرم آباد بیان کرد: نسل جوان ما با انتخاب بهترین الگوها که همان شهدای والا مقام هستند و قراردادن این الگو در مسیر زندگی خود جهت رسیدن به قله ظهور حرکت می کنند. 

 

برامکی گفت: پس، به همین مناسبت و منظور، سپاه ناحیه خرم آباد ۲۳۵نفر از بسیجیان پایگاه های محلات در قالب ۵ کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور منطقه بازی دراز اعزام می نمایند. 

 

وی اظهار داشت: این عزیزان بمدت دو روزدر تاریخ های ۱۹و۲۰ اردیبهشت ماه از ارتفاعات بازی دراز که محل عملیات رشادت‌ها و حماسه سازی رزمندگان در راه دفاع مقدس بوده است بازدید دارند. 

 

گفتنی است، صبح امروز اولین سری راهیان نور توسط سپاه خرم آباد به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار